452
estudi-template-default,single,single-estudi,postid-452,stockholm-core-1.0.6,select-theme-ver-5.1.8,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
Title Image

GS Màrqueting i Publicitat

GS Màrqueting i Publicitat

Tipus d'estudi: Cicles formatius de grau superior
Família professional: Comerç i màrqueting
Titulació: Tècnic/a superior

Centres on s'imparteix:

Escola Pia Santa Anna |

Tècnic o tècnica superior en Màrqueting i Publicitat
Codi: CFPS CMD0
Tècnic o tècnica superior en màrqueting i publicitat

 

Aquests estudis capaciten per definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i a promocionar i fer publicitat dels productes i/o serveis en els mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant els materials publicitaris i promocionals i necessaris.

La durada és de 2.000 hores (1.650 en un centre educatiu i 350 en un centre de treball) distribuïdes en dos cursos acadèmics.

  • Atenció al Client, Consumidor i Usuari (132 hores)
  • Disseny i Elaboració de Material de Comunicació (132 hores)
  • Gestió Econòmica i Financera de l’Empresa (132 hores)
  • Investigació Comercial (132 hores)
  • Treball de Camp en la Investigació Comercial (66 hores)
  • Llançament de Productes i Serveis (165 hores)
  • Màrqueting Digital (132 hores)
  • Mitjans i Suports de Comunicació (99 hores)
  • Polítiques de Màrqueting (165 hores)
  • Relacions Públiques i Organització d’Esdeveniments de Màrqueting (165 hores)
  • Anglès (132 hores)
  • Formació i Orientació Laboral (99 hores)
  • Projecte de Màrqueting i Publicitat (99 hores)
  • Formació en Centres de Treball (350 hores)

Més informació del currículum a l’annex I ‘Mòduls professionals’

Tenen accés directe al cicle les persones que compleixen algun dels requisits següents:

  • tenir el títol de batxillerat,
  • tenir el títol de tècnic de formació professional o tècnic superior de formació professional o tècnic especialista,
  • haver superat el segon curs de batxillerat de qualsevol modalitat de batxillerat experimental,
  • haver superat el curs d’orientació universitària (COU) o el preuniversitari,
  • tenir qualsevol titulació universitària o una d’equivalent, o
  • haver superat la prova d’accés a la universitat per a més grans de 25 anys.

També poden accedir les persones amb el títol de tècnic de formació professional.

Les persones que no compleixen cap dels requisits esmentats han de superar una prova d’accés. Per presentar-s’hi cal tenir complerts 19 anys o bé complir-los durant l’any natural en què es realitza la prova.

Sortides acadèmiques

Amb aquests estudis s’obté el títol de tècnic superior o tècnica superior, que permet accedir a qualsevol estudi universitari oficial de grau. Les persones que s’han graduat en un cicle formatiu de grau superior poden obtenir la convalidació de crèdits universitaris ECTS.

Per a més informació, consulteu el Canal Universitats

 

Sortides professionals

La superació d’aquest cicle formatiu permet accedir al món laboral com a:

  • assistent o assistenta del cap de producte;
  • tècnic o tècnica de màrqueting;
  • tècnic o tècnica en publicitat;
  • tècnic o tècnica en relacions públiques;
  • organitzador o organitzadora d’esdeveniments de màrqueting i comunicació;
  • auxiliar de mitjans en empreses de publicitat;
  • controlador o controladora d’emissió en mitjans de comunicació;
  • tècnic o tècnica en estudis de mercat i opinió pública;
  • tècnic o tècnica en treballs de camp;
  • inspector o inspectora d’enquestadors;
  • agent d’enquestes i censos;
  • codificador o codificadora de dades per a investigacions de mercats;
  • responsable de promocions punt de venda;
  • especialista en implantació d’espais comercials.

Aquest lloc web utilitza galetes per a que vosté tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de galetes. Si vol més informació faci clic a l'enllaç.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies